CZERWONE GITARY - RIDER - CZERWONE GITARY - oficjalna strona zespołu!

Menu
Menu
Przejdź do treści


Czerwone Gitary
rider techniczny
__________
 
Niniejszy dokument jest integralną częścią umowy i zawiera niezbędne minimum techniczne,
umożliwiające wykonawcom i realizatorowi dźwięku przeprowadzenie koncertu na właściwym
poziomie artystycznym i technicznym

DŹWIĘK Z  REALIZUJE AKUSTYK ZESPOŁU.
DŹWIĘK NA SCENIE REALIZUJE MONITOROWIEC EKIPY NAGŁAŚNIAJĄCEJ.
OPRAWĘ ŚWIETLNĄ REALIZUJE ŚWIETLIK ZESPOŁU.

SPIS TREŚCI
  1. RIDER - Dźwięk / Nagłośnienie - PLIK PDF
  2. Preferowane firmy nagłośnieniowe
  3. RIDER - Światło (do pobrania)

______________________________________________________

1. RIDER - Dźwięk / Nagłośnienie

System frontowy
System nagłośnieniowy powinien być adekwatny do wielkości imprezy i równomiernie pokrywać dźwiękiem cały obszar do nagłośnienia.
Aparatura musi by bezwzględnie uziemiona, wolna od szumów i przydźwięków sieciowych lub innych, które uniemożliwiają̨ przeprowadzenie koncertu na zadowalającym poziomie.
3 lub 4 drożny system o uznanej reputacji z aktywnym podziałem pasm o mocy adekwatnej do nagłaśnianej powierzchni.
Głośniki basowe powinny być ustawione L-R lub L-R END - FIRED (koniecznie sterowane po AUX !!!)
W zależności od warunków akustycznych wymagany jest frontfill .Głośniki nie mogą być zakryte banerami reklamowymi, plandekami oraz innymi materiałami za wyjątkiem tych które posiadają̨ odpowiednie atesty i nie mają wpływu na jako dźwięku.
Wszystkie elementy systemu nagłośnieniowego muszą by zgrane czasowo, a kolumny subbasowe sfazowane z systemem pełno-pasmowym.

LISTA PREFEROWANYCH STOŁÓW CYFROWYCH - FOH
Yamaha CL5 / CL3 / QL5 / QL1
Soundcraft seria Vi - 400 /600 /3000 / 5000 / 7000

Nie akceptujemy ustawienia miksera w pomieszczeniach odseparowanych od sali koncertowej, w rogu i na boku sali, na balkonach i pod nimi oraz we wnękach bez konsultacji z realizatorem i managerem zespołu
UWAGA! Zespół po wykonanej próbie NIE WYRAŻA ZGODY na ingerencję w połączenie z konsoletą oraz ich nastawy na konsolecie w kanałach zarezerwowanych dla zespołu.


System monitorowy
DŹWIĘK NA SCENIE REALIZUJE ,,MONITOROWIEC” EKIPY NAGŁAŚNIAJĄCEJ - w szczególnych przypadkach możliwość realizacji z miksera frontowego ( po wcześniejszym uzgodnieniu z realizatorem FOH)

  • 5 niezależnych linii monitorowych wraz z EQ 31 band dla każdej z nich
  • 4 szt. monitorów leżących ( 12” lub 15”) - tylko uznanej reputacji
  • 1 szt. DRUMFIL min. 600 W dla perkusisty ( 15” + sub)
Konsoleta monitorowa powinna być usytuowana tak, by realizator miał zapewniony bezpośredni kontakt wzrokowy z artystami na scenie
Wymagany jest split analogowy pomiędzy konsoletami FOH-MON

INPUT LIST :
  1. ST - Shure Beta 52, Electro-Voice ND 868
  2. Wb góra  - Shure SM 57
  3. Wb dół - Shure SM 57
  4. HH - Shure SM 81
  5. TOM - Sennheiser - e 604, e 904
  6. TOM - Sennheiser - e 604, e 904
  7. TOM - Sennheiser - e 604, e 904
  8. O/H - Shure SM 81
  9. O/H - Shure SM 81
  10. BAS - XLR
  11. GIT 1 - Shure SM 57
  12. GIT ACC - XLR
  13. GIT 2 - Shure SM 57
  14. VOC GIT 1 - Shure SM58 / Beta 58
  15. VOC ACC - Shure SM58 / Beta 58
  16. VOC GIT 2 - Shure SM58 / Beta 58
  17. VOC PERC - Shure SM58 / Beta 58

  • Dodatkowe informacje dotyczące F.O.H można uzyskać od realizatora, ivansound@wp.pl , nr tel. 888 55 88 77 – Przemysław Pawlik
  • Dodatkowe informacje dotyczące oświetlenia można uzyskać od realizatora nr tel. 698 972 030 , czaszka.mail@gmail.com
  • Wszelkie zmiany proszę ustalać z w/w realizatorami - najlepiej po godzinie  12 :-)

Zasilanie
Cały sprzęt (aparatura, sprzęt muzyków, oświetlenie) powinny być zasilane z jednego źródła według normy PN-IEC 60038, umożliwiającego odpowiedni pobór mocy – adekwatnie do potrzeb zainstalowanej aparatury. Zarówno w przypadku zasilania jednofazowego, jak też i trójfazowego, bezwzględnie wymagana jest instalacja z dodatkowym przewodem ochronnym!. Napięcie pomiędzy przewodem ochronnym a uziemieniem nie może przekroczyć 2V. Firma zapewniająca nagłośnienie i zasilanie sprzętu zespołu bierze na siebie całkowitą odpowiedzialność za bezpieczeństwo wykonawców,
realizatorów i techniki zespołu podczas prób i koncertu.





Scena
Minimalne wymiary powierzchni sceny to 8m x 6m. Wszelkie zaniżenia tych wymiarów wymagają konsultacji z managerem zespołu.
Szczegółowe wymiary sceny zawiera rider techniczny oświetlenia. Minimalna temperatura na scenie powinna wynosić +10 st. Celsjusza.
SCENA musi być czysta i sucha, o stabilnej konstrukcji oraz prostej podłodze.
Ważne !
Prosimy o zapewnienie podestu do perkusji o wymiarach 2m x 2m x 60 cm

STANOWISKO REALIZACJI DŹWIĘKU POWINNO ZNAJDOWAĆ SIĘ:
  1. Przed sceną
  2. W centralnym punkcie
  3. W odlegości stanowiącej ok. 3/4 długości placu, sali. Na sali nie pod balkonem.
  4. Na ziemi (max. podwyższenie to 50 cm). Bardzo proszę nie stawiać wież. W przypadku zbyt wysokiego usytuowania proszę liczyć się z koniecznością zestawienia sprzętu.
  5. Stanowisko powinno być ogrodzone i połączone ze sceną kanałem.

ZADASZENIE STANOWISKA
Najlepiej mobilne ,tak by podczas koncertu było można je odstawić , a w razie konieczności natychmiast przystawić z powrotem. W przypadku konstrukcji stałych, sprzęt wewnątrz proszę ustawić tak by było swobodne przejście na zewnątrz przed mikser.



DOJAZD POD SCENĘ
Wyładunek/załadunek sprzętu:
Bezpośrednio z samochodu na scenę lub jest wnoszony po schodach, dlatego też ,scena jak i wszelka zabudowa dokoła (namioty itp.) muszą być usytuowane w ten sposób by był możliwy swobodny dojazd samochodu ze sprzętem (Mercedes Sprinter długi) pod samą scenę lub do schodów prowadzących na scenę. Nie w pobliże, a dosłownie pod scenę lub schody.
Zapewnione przez organizatora dwie osoby do pomocy prze rozładunku sprzętu przed imprezą i do załadunku po imprezie.

2. Preferowane firmy nagłośnieniowe
Dolnoślaskie
  • MAK film Marcin Konik , Wrocław, 666 661 006, kontakt@makfilm.pl
  • Technika Estradowa Djak Karolina Kędra Dobrzykowice k/Wrocławia tel: 516 123 994
Kujawsko-pomorskie
  • GONDEK Zbigniew Gondek, Inowrocław, 604 603 703, www.agencjakoncertowa.com.pl
  • ASCO STAGE Arkadiusz Sobierajski, Ciechocinek, Bydgoszcz, Toruń. 694 52 29 57,  www.ascostage.pl
Lubelskie
  • BSE - Lublin Grzegorz Kowal , Lublin , tel.602 448 747
  • AUDIO SYSTEM Lublin, 602 622 329, www.audio-system.pl
Lubuskie
  • Audiosound Krzysztof Matyasz, Osiedle Poznańskie , Tel. 601 735 010 audiosound.pl
  • SOUNDBIT Sławomir Siembida, Zielona Góra Tel. 607 078 610
  • ROY-SOUND Technika Estradowa Gorzów Wlkp. Tel. 601 734122 , 601 551533
  • Giso Technika Sceniczna i Konferencyjna Dębno Tel. 95 760 28 49
Łódzkie
  • Aga Light Agata Klimas, Łódź, 605 994 489. http://www.naglosnienie-estradowe.pl/
  • Haus Electronics Paweł Haus, Łódź,  601 347 676, hauspawel@tlen.pl
Małopolskie
  • Audio-tech Wojciech Lipczyński, Kraków, tel. 602 214 269 www.audio-tech.com.pl
  • Marek Hajto Kraków, 602 770 726
  • SK AUDIO Zbigniew Sułkowski, Limanowa, 608 415 825, www.sk-audio.pl
Mazowieckie
  • HORUS Andrzej Nojszewski, Mińsk Mazowiecki,  602 55 66 05, www.horus.info.pl
  • GMB Prosound Warszawa , tel: +48 22 356 11 06
  • Muśnicki Sound Systems Wojciech Muśnicki, Warszawa , tel. 502 220 393
  • Modzelewski Sound Warszawa, tel. 602 519 048
  • POL- AUDIO Leszek Polanowski , Warszawa. Tel. 22 789 30 02, 22 789 64 87
  • Studio Technika Krzysztof Pasiewicz, Płońsk – tel. 502 531 221
  • OPTIS Piotr Kunikowski Płock, tel. 505 087 504, 508 130 103, 603 989 566 , www.optis.pl
Podkarpackie
  • PRO-ART Dariusz Śmigieł, Rzeszów, tel. +48 17 852 04 05  
  • Arena Dębica Paweł Szczerbiński, Dębica, tel. 502 570 731
  • Czak Music Mariusz Czak , Tarnobrzeg tel. 516-123-153
Podlaskie
  • DMS PRO Daniel Odyniec, Białystok, tel. 606 815 111
Pomorskie
  • ABSOUND Arkadiusz Bach ,Luzino k. Wejherowa, tel. 697 681 703 www.absound.info.pl
  • Janusz Fomella 505 183 003 www.audioline.pl
  • Łukasz Kończak 697 736 240
  • Audioline Sp. z o.o. Wejherowska 20, 84-252 Orle k/Wejherowa
  • SL Sound Sławomir Łosowski, Gdańsk, tel. 602 343 060
Śląskie
  • Modus Sound Łukasz Kędzia , Sieraków Śląski, Częstochowa tel. 664 020 185, 600 254 815
Wielkopolskie
  • Audiolight Technika Estradowa Konin tel. 605 740 661  
  • Sound & Lights Service POLSKA Złotniki k.Poznania, tel. +48 500 337 691
  • SOUNDTUR Bogumił Poszwa, Turek, tel. 607 943 406, E-mail: kontakt@soundtur.pl
  • KLAUS- Nagłośnienie, Oświetlenie, Scena Poznań-Chyby, Tel: 601 71 55 43, 669 388 636 www.klauspoznan.pl
  • Kubicki Sound Włodzimierz Kubicki, Ostrów Wlkp. 601 56 10 43, www.kubickisound.pl
  • GIGANT Sound Letus Poznań , tel. 601 701 456
  • Fotis Sound Poznań , tel. 501 366601
Zachodniopomorskie
  • Audiosound - Krzysztof Matyasz, Osiedle Poznańskie ,601 735 010 audiosound.pl

3. Rider - światło
Copyright © 2019 by CZERWONE GITARY GROUP. All Rights reserved. Administrator - Piotr Deska
Wróć do spisu treści